FAQ Serwis

PYTANIE: Jak znajdziemy apartament?

ODPOWIEDŹ: Najłatwiej jest zarezerwować usługę odbioru w dowolnym punkcie Warszawy (port lotniczy, stacja lub w inny punkt na terenie Warszawy).

Również udostępniamy mapy, które możesz drukować podczas przygotowań do Twojej podróży

- Mapa od portu lotniczego.

- Mapa od stacji kolei.

- Mapa z dowolnego punktu

Poza tym, znają Państwo dokładny adres apartamentu, więc możesz zamówić taksówkę.

PYTANIE: Przypuśćmy, że usługa transportowa nie została zarezerwowana, jak można się dostać do wynajętego apartamentu z portu lotniczego?

ODPOWIEDŹ: Taksówka, autobus

W zależności, gdzie znajduję się Państwa wynajęty apartament, koszt taksówki od portu lotniczego waha się od 50 do 60 PLN. Kierowca nie powinien doliczać do rachunku podróży powrotnej. Jest również autobus od portu lotniczego do centrum miasta, stąd można skorzystać z autobusu docelowego lub wziąć taksówkę. Zwróć się do nasz zespołu (telefon, Emila) dla uzyskania pełnych szczegółów.

PYTANIE: Czy możemy mieć naszego psa?

ODPOWIEDŹ: Zwierzęta domowe są dozwolone, ale są Państwo w pełni odpowiedzialni za czystość apartamentu i wszelkie zniszczenia spowodowane przez zwierzę.

PYTANIE: Przypuśćmy, że nasz lot/pociąg są opóźnione?

ODPOWIEDŹ: Nasi przedstawiciele będą oczekiwać na Państwa przyjazd. Jeżeli Państwa podróż opóźnia się z jakiegoś powodu, proszę, dać nam znać używając numer telefonu dołączonego do potwierdzenia rezerwacji. Zastrzegamy, że wmeldowanie po godzinie 22:oo jest dodatkowo płatne, kwota 30PLN

PYTANIE: Czy sklepy spożywcze będą otwarte?

ODPOWIEDŹ: W okolicy znajdują się sklepy, które są otwarte 24/7.

PYTANIE: Czy możemy dostać wieczorny posiłek?

ODPOWIEDŹ: Restauracje zamykają się zwykle o godzina 23:00, a wiele pozostaje otwartych do ostatniego klienta.

Porozmawiaj z naszym zespołem (telefon, email) dla uzyskania szczegółów o restauracjach i barach znajdujących się blisko apartamentu.

PYTANIE: Co będzie w apartamencie?

ODPOWIEDŹ: Dostarczamy mały „poczęstunek powitalny", składa się on z kawy, mleka, herbaty, cukru, wody pitnej. Możemy również dostarczyć posiłek, w wypadku późnego przyjazdu – pytaj o szczegóły nasz zespół (telefon, email).

FAQ Usługi

PYTANIE: Które usługi są wliczone w cenę wynajętego apartamentu?

ODPOWIEDŹ: Następujące usługi są zawarte w cenie - Przygotowanie przed i czyszczenie po wynajęciu (1 sprzątanie w tygodniu, jeżeli pozostajesz dłużej niż 1 tydzień).

Pościel, ręczniki, ręczniki papierowe i maty łazienkowe.

PYTANIE: Przypuśćmy, że potrzebujemy dodatkowego łóżka?

ODPOWIEDŹ: Proszę nas o tym poinformować.

PYTANIE: Co się stanie, jeżeli jakieś dodatkowe osoby dołączą się do mnie podczas wynajmowania apartamentu? Czy będzie to dodatkowo płatne?

ODPOWIEDŹ: Nie będzie żadnych dodatkowych opłat. Ale powinni Państwo zrozumieć, że to Państwo są odpowiedzialni apartament.

FAQ Płatności

PYTANIE: Jakie są zasady płatności?

ODPOWIEDŹ: Prosimy o płatność potwierdzającą rezerwację w wysokości opłaty za pierwszą noc. Reszta jest płacona po przyjeździe do apartamentu. Zwykle nie pobieramy żadnego Depozytu Zabezpieczającego (dyskutowane oddzielnie), ale zostawiamy sobie prawo do pobrania Depozyt Zabezpieczającego, jeśli uznamy to za stosowne.

PYTANIE: Jak jest zwracany depozyt zabezpieczający?

ODPOWIEDŹ: Jeżeli nasz pracownik zdecydował się wziąć Depozyt Zabezpieczający, będzie on zwrócony w dniu Państwa wymeldowania.

FAQ Awarie Skargi

PYTANIE: Jak zawiadamiam o awariach i/lub brakach?

ODPOWIEDŹ: Powinien Państwo jak najszybciej zadzwonić używając numer telefonu, który otrzymali Państwo w dniu przyjazdu.

PYTANIE: Kiedy awarie zostają naprawione?

ODPOWIEDŹ: Najszybciej jak to jest możliwe. Większość problemów rozwiązujemy w tym samym dniu, ale nie możemy obiecać, że mniej pilne sprawy będą rozwiązne w sobotę lub w niedziele.

PYTANIE: Przypuśćmy, że nie jestem zadowolony z apartamentu?

ODPOWIEDŹ: Chcemy, abyście Państwo czuli się dobrze w naszych apartamentach i wracali do nas. Jeżeli Państwo nie są zadowoleni z apartamentu z jakiś powodów, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami.

PYTANIE: Przypuśćmy, że nie podoba mi się apartament?

ODPOWIEDŹ: Opis apartamentów jest podany na stronie internetowej i jest Państwa obowiązkiem, zapoznanie się z opisem. Jakkolwiek chcemy zapewnić, że jeżeli mamy inny dostępny apartament, który by się Państwu spodobał, zorganizujemy przeprowadzkę, różnica w cenie w zależności będzie pobrana/zwrócona.